utorak, 24. ožujka 2015.

Predstavljena zbirka pjesama "Rascvjetali vrijesak"

Foto: dulist.hr

Predstavljena je zbirka pjesama Rascvjetali vrijesak autorice Marije Mici Morović. Svoju prvu zbirku pjesama predstavila je u prepunoj čitaonici Državnog arhiva u Sponzi. Pedesetak pjesama ove profesorice hrvatskog i engleskog, sakupljeno je u tajnosti kako bi samoj autorici bile iznenađenje. Obitelj je nadjenula ime zbirci i ne znajući da joj je vrijesak najdraži cvijet.

"Cijeli svoj život pišem, ali se nikad nisam bavila nekim poslom da izađe neka moja zbirka s pjesmama. Nekako sam u posljednje vrijeme, kako sam otišla u mirovinu, imala nešto malo više vremena pa sam željela možda objaviti neke svoje pjesme radi svoje unučadi. No postojali su razni problemi, prvenstveno financijski.", komentirala je nastanak zbirke autorica.

Knjigu je objavilo Društvo dubrovačkih pisaca, dok grafičko oblikovanje potpisuje Nora Mojaš. 
Magdalena Linde

Nema komentara:

Objavi komentar